Invägning v. 8 (mån 19/3)





Poff baaah! Fick en smärre chock då jag klev på vågen imorse. Plötsligt är jag galet nära första riktigt stora steget att ta mig under 70 kg. Och gick dessutom in på ett helt jävla normalt BMI!! Och nej, man ska inte använda sig av BMI egentligen. Men det känns ändå så vansinnigt bra att ingen läkare någonsin igen ska muttra om att jag har en aningens för högt BMI.

Finally får jag göra lite bock och uppdatering på de här sakerna också: http://onestomachfluaway.blogg.se/category/malstrategier-och-beloningar.html

Nu ska jag bara bli frisk ifrån förbannad hals och sedan är det träning till tusen som gäller för mig. Satan vad jag längtar!




Start BMI
: 27.2
Förra veckans BMI: 25.4
Nuvarande BMI: 24.7
Mål BMI: 22.8


Startvikt: 77.6
Förra veckans invägning: 72.5
Idag: 70.5 kg
Målvikt: 65 kg


Veckans minus: -2 kg
Total viktminskning: 7.1 kg

Kommentarer
Postat av: Karin

Grymt bra Anna- heja dig!!!



Lustigt det du skrev om att du missade de första 5 månader av din hunds liv.. samma var det med Sandi. Fick henne först när hon var ca 6 månader. Tar gärna en omplaceringshund nästa gång, men denna gång vill jag ha lite valptid! :)

2012-03-19 @ 19:38:27
URL: http://viktigakarin.blogspot.com/
Postat av: anna

Wiihoo :D bara ynka 0.5 kvar! Det grejjar du lätt tjejen :) Riktigt bra gjort av dig.



Ja blev ju så glad när jag tappade så stort efter influensan men sen gick jag upp lite grann av det men fortfarande minus. Men jag måste jobba hårdare och äta bättre! Beställde ju en stor stor drös reakläder från Laredoute i helgen och vad jag inte fick se förrän jag klickat på skickat var att det är inte svenska storlekar. Så alla kläder är en storlek mindre stod det i storleksguiden. Hehe så där har jag verkligen en bra anledning till att jag måste kämpa! Kanske fanns en mening med mitt "misstag".

Tack för din fina kommentar! Hoppas du får en fin kväll :)

2012-03-20 @ 19:07:12
URL: http://annarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0