Invägning v. 6 (mån 5/3)






Herre min skapare, nu börjar det allt att kännas lite drygt. Minus 1 hekto igen? Kom igen!! Vad är det för jävla oönskad nollvision min våg pysslar med?! Och dessutom när jag i torsdags vägde så härligt nära 72 kilo och denna veckas målvikt.. Så gör min kropp detta, går tillbaka UPP igen..

Mensen har förvisso varnat för sin ankomst så jag hoppas på att jag delvis kan skylla på den. Men oavsett ska jag lägga på ytterligare ett kol denna vecka. Vilket kan bli svårt med en begynnande förkylning, men det ska ändå knatas så mycket jag bara kan och vara stramare kring kalorierna! För nästa vecka SKA det ha hänt mer! Och tänk då både minuskilon för bra livsstil, plus minuskilon efter mens ;). Oh, I hope!



Start BMI
: 27.2
Förra veckans BMI: 25.6
Nuvarande BMI: 25.6
Mål BMI: 22.8


Startvikt: 77.6
Förra veckans invägning: 73.2
Idag: 73.1 kg
Målvikt: 65 kg


Veckans minus: -0.1 kg
Total viktminskning: 4.5 kg


Kommentarer
Postat av: Karin

Drygt!! Men fortsätt kämpa. Jag har ju själv varit i en svacka men är just nu toppenmotiverad och tycker att -0,1 kg är SUPER! Bättre det än inget alls!

2012-03-05 @ 21:46:49
URL: http://viktigakarin.blogspot.com/
Postat av: emma-isabella

Kikar in med ett hej.

Allt bra?

Ha en trevlig helg.

kramis

2012-03-08 @ 23:35:55
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Josefina

Tråkigt!! Har själv haft nedgångar ett tag.. Men allt minus är bra! Kämpa, kämpa!

2012-03-11 @ 11:39:30
URL: http://storblirliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0