Inspiration för 2012!

Gott nytt år kära ni!

Blev det några nya löften? För egen del blev det inget löfte just vid tolvslaget, däremot  funderar jag på att vara så vågad som att sätta tusen spänn på att nå min målvikt innan sommaren. Vågat som i en badrumsvåg?

I och med en stundande avresa ifrån landet till den afrikanska solen finns det inte mycket tid för bloggande denna vecka (epilera ben, brun-utan-sol-orgier, packa, sista inköpen, kolla försäkringen, plocka ögonbryn och allt man nu kan komma på att man behöver göra). Så jag delar vidare ett inlägg ifrån Jessica på Fitnessguru, som åtminstone inspirerar mig. Inte för att jag strävar efter en sådan kropp, men om dessa forna mullgullisar kan bli så - då kan väl vi också nå dit vi vill?

Här finner ni den inspirationen. Och ett smakprov taget ur Jessicas blogg:





Kommentarer
Postat av: Karin

SKITBRA INSPIRATION-TACK! :)



Och klart vi lägger det på hyllan om du har semester. Själv har min vänstra sida av ryggen börjat krångla igen..så typiskt. Hoppas det går över snabbt så jag kan köra 110% på träningen! Vart i Afrika ska du?

2012-01-02 @ 21:20:11
URL: http://viktigakarin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0