Tjolahopp eller?

Jaha, mer än tio socker- och fruktfria dagar har passerat. Så här kommer utvärderingen: Vågen visade minus 3.7 kg lördagmorgon. Jag blev ganska chockad. Och hoppas på att det bara är fett och vatten jag droppat. Jag har ätit ordentligt med tre mål mat och mellis så snart jag blivit hungrig. Det världsomvälvande förutom det sockerfria är att jag också lagt av med ätandet efter kvällsmat. Det har endast inträffat två ggr under den här tiden och har fungerat fint. Jag pysslar ist och på morgonen är jag härligt hungrig på frukost. I vanliga fall blir det gärna nötter, yoghurt, frukt eller ngt onyttigt efter kvällsmat och då kan jag nästan känna mig mätt till frukost. Jag har dock inte varit hungrig, yr eller svag så tror inte att jag fått för lite kalorier i mig. Imorgon är det invägning för veckan. Lite nervös för att den ska visa mer än igår :). Åt nämligen 1,5 våffla med lite smör och grädde så vill det sig illa sa min kropp slurp och håller vatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0