Invägning v. 5 (mån 27/2)






Idag bjuds det inte på några chocksiffror. Men jag tänker inte sörja för det! Självklart vill man ha ett fett minus som ler mot en på måndagmorgon, men i och med att jag tränat mer styrka senaste veckan och därtill är mensen på intåg och borde slå till inom några dagar, så väger jag förhoppningsvis lite mer vatten just nu.  Jag äter och rör mig precis som innan, så jag hoppas att jag efter mensen kommer att tappa mer ordentligt.

Jag hade idag förberett mig på att gå plus eftersom det var så det har sett ut att barka åt under veckan, så gissa att jag blev glad över resultatet ändå!
Mina delmålsbrallor gick att knäppa med knappen bara några dagar efter senaste provningen! YAY! :). Därmed inte sagt att de sitter snyggt...

Veckan i övrigt går fortsatt i det sockerfria spåret. Men senaste dagarna har inte varit den barnlek som tidigare och jag har känt av mer crajvings som varit jobbiga. Skylla på mens eller karaktärsbrist?




Start BMI
: 27.2
Förra veckans BMI: 25.7
Nuvarande BMI: 25.6
Mål BMI: 22.8


Startvikt: 77.6
Förra veckans invägning: 73.3
Idag: 73.2 kg
Målvikt: 65 kg


Veckans minus: -0.1 kg
Total viktminskning: 4.4 kg

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Tusen tack tjejen!!! <3 Det betyder och värmer :)

2012-03-01 @ 19:07:21
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0