Invägning v. 4 (mån 20/2)







Thank you lord! Idag kunde man faktiskt höra ljudet av ett litet, litet klirr. Kroppen som gav efter och släppte ett par ynka hekton till.
Det blev ingen superduperloss, men tillräckligt för att göra mig glad. Den här vikten har jag inte sett de senaste två åren.

Dessutom, känslan jag har i kroppen just nu är underbar - jag går hela tiden runt och KÄNNER mig smal. Love it. Mina målbrallor har därtill på bara några dagar gått ifrån att vara helt jävla skitsvåra att knäppa till att bara vara ganska svåra att knäppa. Snart hoppas jag på att jag till och med kan knäppa dem i rätt ordning; börja med knappen som sitter innanför linningen istället för att som nu tvingas börja med hyskan längre ut.




Start BMI: 27.2
Förra veckans BMI: 25.8
Nuvarande BMI: 25.7
Mål BMI: 22.8


Startvikt: 77.6
Förra veckans invägning: 73.8
Idag: 73.3 kg
Målvikt: 65 kg


Veckans minus: -0.5 kg
Total viktminskning: 4.3 kg

Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart :D Och de där brallorna knäpper du snart lätt som en plätt!

2012-02-20 @ 17:03:01
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0