Invägning v. 3 (mån 13/2)






Nu blir det lite rörigt med invägningarna på bloggen eftersom jag haft ett längre uppehåll, och under den tiden dessutom gått upp igen. Så nu blir det en "börja om från början, börja om på nytt" för invägningarna :).

Idag var vågen snäll mot mig! Nu är jag i princip tillbaka där jag lämnade i december. Men det är svårt att inte låta bli att muttra över att det inte hänt mer sedan i lördags. Men jag veet ju, man ska aldrig smyväga sig - it's bad for you!! Samtidigt ville jag göra en utvärdering på de 10 sockerfria dagarna så jag kunde inte låta bli.
På tal om sockerfria dagar så fortsätter jag att utmana mig själv, det blir inget socker för reseten av månaden! Dock lägger jag in tillägget på en frukt per vecka, så kan man lyxa till det lite för sig.



Start BMI: 27.2
Förra veckans BMI: 26.4
Nuvarande BMI: 25.8
Mål BMI: 22.8


Startvikt: 77.6
Förra veckans invägning: 75.3
Idag: 73.8 kg
Målvikt: 65 kg


Veckans minus: -1.5 kg
Total viktminskning: 3.8 kg

Kommentarer
Postat av: Karin

Fan vad grymt, du är ju typ nere på mitt mål nu BMI-mässigt. Fatta hur duktig du är och vad du inspirerar! HEJA!!!

2012-02-15 @ 10:26:21
URL: http://viktigakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0