Haha, amen vad tusan då..

.. jag får väl hänga i ett tag till :). Men bloggandet börjar som synes att dö ut en aning.

Jag är fortfarande kvar i utmaningen att vara sockerfri 10 dagar. Och min pojkvän har även varit snusfri lika många dagar!
Ingen frukt och fortfarande bara smaksatt vatten som kommer i närheten av att vara frukt. Jag har också kämpat vidare med stegutmaningen, men var ju lite krasslig i förra veckan så sista två dagarna nu innan onsdag fick jag ta igen det med råge. Närmare 40 000 steg fick jag knata för att komma ikapp!! Men när veckans resultat adderats ihop och dividerats med 7 dagar så hade jag banne mig snittat på 12 015 (och ett halvt) steg! Heja mig!

Det har inte blivit någon ordentlig invägning för min del just nu. Jag började onsdag förra veckan, men hade inte tillgång till en våg förrän efter en liten frukost på fredagen. Den visade då 77.6 kg (jaaa, jag gick upp lite under jul och Gambia-vistelsen), och tar man hänsyn till lilla frukosten och att jag var inne på tredje dagen så borde det ha legat där ungefär på onsdagen.

Ställde mig åter på vågen i måndags, och BABAMWOOOSH! 75.3 kilo!! Jorasåatteh, snart kan man mäta sig med Kate Moss.

(gjorde en smygvåg imorse, och det är på intet vis tillförlitligt så här bara två dagar efter, men den stod faktiskt på ynka 74.8 kg då! Minus 5 hekto till alltså).


No thank you Mister, no apples for me!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Yeeey you! Måste sno på så jag kommer ikapp! Glappar lite väl mycket!

2012-02-08 @ 22:41:52
URL: http://nujavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0