Project Africa!

Jag är tillbaka! Man kunde tro att jag sedan länge kastat in handduken, men icke. Som alla ni andra smala kvinnor där ute som kämpar för att komma fram ger jag aldrig upp!

Det som fått mig att återuppstå är att jag är så jäkla pepp! Inom några månader reser jag till beachen i Afrika, och här är en som inte tänker gömma sig med heltäckande baddräkt i vassen (djungeln?).

Något annat är också att jag förra året med hjälp av en slags GI-LCHF-kombo lyckades knata av mig närmare tio kilo i ett nafs. Tyvärr fick jag en svacka och under några månader hade kilona smugit sig på igen. Men, jag mår väldigt bra i att jag faktiskt kan gå ned i vikt utan att svälta mig själv och slava på gymet. Nu är det god mat, långa promenader och ett kort styrketräningsschema som ska ta mig i mål.

Startvikt 78.2 kg - nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0