Oh vilken härlig dag!

Har varit till stora staden och rått om gaddarna idag, lite tandsten att skrapa men i övrigt var allt till stor belåtenhet. Den tidiga tandläkartiden innebar ruskigt tidigt uppvaknande. Och som alltid har jag alldeles för höga tankar vad gäller mig och min förmåga att planera tidsåtgång. Efter en tur med hunden fick jag übereffektivisera; omeletten stekte på spisen samtidigt som jag duschade, den fick svalna medan jag slängde på mig trasorna, den lite halvbrända frukosten åts samtidigt som jag sminkade mig, toalettbesöket varvades med tandrengöring och snyta näsan fick jag liksom göra samtidigt som jag körde.

När jag ändå var inne i stan köpte jag både brallor och klänning på rea - som båda satt förträffligt trots att de var i strl 40 (ist för 42 som det brukar bli). Nu mår jag alldeles förträffligt bra som man kan göra efter några fina timmar shopping.
Efter någon fantasifull lunch skall jag ut i det underbara solskenet för en långpromenad, jag känner mig äntligen litte bättre ifrån min förkylning!

Vad ska ni ta er för idag? :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0