Men åååååååh..

...vad jag är godissugen!! Blir galen snart! Har sådan lust att gosa ned mig i soffan med en liten påse godis och kanske en lussebulle. Särskilt nu när Ernst julpysslar och bakar på tv.

Vad jag däremot inte har lust till är att gå ut och gå en promenad, som jag verkligen, verkligen behöver göra.
Idag har jag fullständig motivationsdropp och vill bara skita i allt. Bara att jag kommer att hata mig själv på måndagens invägning om jag inte tar mig i kragen.
Och på fredag ska det ätas tårta så det gäller verkligen att hålla igen på kalorierna denna vecka. Jag har ju dessutom lovat min kille att jag inte ska köpa något godis idag så det är inget att fundera på egentligen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0