Invägning blogg v. 2 (mån 14/11)

Oh dear! Jag ställde mig på vågen idag - och vad visade den jäveln?! Minus två hekto sedan förra måndagen! Jag gick alltså inte i mål denna vecka.
Och jag har ju också upptäckt i mina anteckningar att jag vid senaste invägning förra veckan redan vägde mindre än jag kom ihåg. Så denna måndag blev det alltså bara minus ynka två sketna hekton. Och jag som kände mig så mycket smalare..
Det går att resonera ut och in, sönder och samman. Jag har slarvat med kolhydrater, inte kunnat träna pga förkylning hela veckan, det är inte långt kvar till månadens röda, jag har sovit för dåligt etc etc. Vad det än beror på är det inte roligt och det är vid sådana här tillfällen jag bara känner "To hell with it, nu ska jag käka kilovis med godis och skita i allt!". Men den här gången tänker jag faktiskt inte göra det, hur lockande det än må vara och hur surt det här än känns..

Imorgon ska jag ta fram måttbandet, så kanske att jag får något tillförlitligare att gå på hädanefter. Och väga mig direkt på morgonen för att bli kanske lite gladare, idag hann jag nämligen inte förrän på eftermiddagen. Men jag tror inte att det senare gör någon direkt skillnad då jag knappt hade hunnit äta än heller.



Start BMI
: 27.8
Nuvarande BMI: 27 
Mål BMI: 22.8

Startvikt: 79.3 kg
Senaste invägning: 77.3 kg
Idag: 77.1 kg
Målvikt: 65 kg

Veckans minus: -0.2 kg
Total viktminskning: 2.2 kg



Kommentarer
Postat av: Natalie

Men nästa vecka lossnar det säkert mer ska du se!

2011-11-14 @ 19:24:23
URL: http://nujavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0