Invägning blogg v. 4 (mån 28/11)



Japp, det blir änna ett minus denna vecka också :). Om än ett mindre än förra veckans så har jag ändå gått om veckans mål, och får också snart haffa en ny belöning.
Nästa vecka hoppas jag på ett större minus, just denna vecka startar jag på "fel" dagar i månaden..


Start BMI: 27.8
Nuvarande BMI: 26.2 (förra v: 26.4) 
Mål BMI: 22.8

Startvikt: 79.3 kg
Senaste invägning: 75.3 kg
Idag: 74.8 kg
Målvikt: 65 kg

Veckans minus: -0.5 kg
Total viktminskning: 4,5 kg

.

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj, vad kul- det trodde jag inte!

Jag har testat min och den verkar funka som den ska. Den kommande veckan lär jag ju inte vinna iaf för denna helgen har jag inte haft bra med steg, igår mätte jag till 4850 steg. Och idag hann jag inte att gå till jobb på morgonen, men men vi kör på! :)

2011-11-28 @ 10:37:51
URL: http://viktigakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0