Den här veckan utmanar jag mig själv

I en veckas tid är det slut med sockret! Jag har inte ätit godis och chips under närmare två veckor, och det har faktiskt fungerat riktigt bra. Så länge jag håller borta det där jobbiga förhållandet jag har till godsaker, att det måste till för en gosig helg för att det inte skall kännas torftigt på myspysskalan. Då jag tänker på själva godiset just idag (och inte på mysfaktorn det ger) så känns det rentav lite äckligt, jag tänker typ på det lösgodis man kan köpa i vår lokala ICA-butik, där omsättningen kanske inte är jättestor - vilket medför att chokladen känns dammig, nästan lite luden, och napparna är så torra att de har självsprickor. Nä, usch!

Men då jag vill att vågen ska komma med finfina resultat på måndag så tänker jag verkligen go all in! Det är helt slut med honung i te och frukt som mellanmål. Jag återkommer med resultatet :)

(usch, nu fick jag genast lite ångest, jag som knarkar frukt...)




Godis är gott?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0