Dag 7

Varför är det så svårt att hålla sig ifrån kolhydrater? Jag har inga förbud för mig själv, annat än att försöka sätta stopp under vardagarna. Och jag har förvisso skött mig bra, men jag har väldigt svårt att hålla mig ifrån några nävar popcorn, en frukt för mycket etc. Nåväl, även om jag inte räknar kalorier tror och hoppas jag att jag inte överskridit antalet tokmycket idag.
Jag känner mig åtminstone smalare, vilket jag hoppas kommer att visa sig på vågen den här veckan :)



Brunch

1 kokt ägg
1 knäckemacka
Te

Mellanmål

1 apelsin
2-3 nävar nötter och naturmix (baaad Anna)

Middag
En tallrik klyftpotatis, ca 5 småpotatisar
Rå blomkål med gräddfil

Kväll
Närmare en halv påse micropopcorn (men jag tror att min pojkvän har fått i sig större delen)
1 glas saft




Träning:
11931 steg


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0