Dag 21

Hur fungerar era stegräknare?

Min tar nämligen inte upp steg inomhus bl.a. Har testat att gå fram och tillbaka och räknat steg i huvudet, på 20 st kanske  den registrerar 5, om jag inte klampar på ordentligt.
Resåren på mina mjukisar verkar vara ett problem, den är så tjock och dämpar väl stötarna, för i helgen flyttade vi och det var ju en nästan konstant promenad fram och tillbaka hela dagen. En bra bit dessutom då det är en lång gång och hiss längst bort i huset så varje vända är drygt 500 meter. Detta ville min räknare inte ens ha upp till 5000 steg.
Jaja, jag får vara glad åt att min kropp åtminstone registrerar de stegen :)


Träning:
12' 538 steg

.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Min räknare verkar räkna på bra, jag testade att gå 20steg flera gånger och den registrerade 19-20steg varje gång...

2011-11-28 @ 21:57:47
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0