Dag 11, det börjar bli pepp!

Idag har det känts bra, riktigt bra. Imorse kunde jag inte hålla mig ifrån att ställa mig på vågen - och jag blev helt jävla skitglad när jag såg att det går åt rätt håll i lite snabbare takt. Håller detta bara i sig så kommer måndagens riktiga invägning att bli rolig :).

Och här kommer den skittråkiga matdagboken (jag förväntar mig inte att någon skall läsa den, men det känns för min egen skull lättast att registrera allt rörande viktminskningen på ett och samma ställe)

Frukost:
1, 5 kokta ägg
3 dl nat. yoghurt med 2 msk grädde

Lunch:
1 skål kålsoppa m. 3 skedar turkisk yoghurt
1 stor morot

Mellanmål:
2 dl nat. yoghurt
3 skivor soltorkade tomater
Vatten

Kvällsmat:
Stor portion "Typ" Flygande Jakob (paprika och tomat istället för banan) med ost och grädde, samt lite jordnötter - mumma!
Jag lyckades också hålla mig borta ifrån riset, och ingen efterrättsfrukt idag inte!

Ikväll blir det gott Guava-te framför teven. Mys :)


Det här VAR en höjdare ;)




Träning:
13 197 steg


.

Kommentarer
Postat av: Karin

Heja dig- härligt att det går framåt (eller ja, neråt då)! :)

Vägde självi n mig imorse och det blev -2,3 kg sedan 1 vecka tillbaka- så härligt!!:)



Jag har börjat stega idag med hjälp av app i mobilen men ska fixa en stegräknare så fort jag kan! Tack för att du satte igång denna "tävling".



Kram!

2011-11-18 @ 10:07:56
URL: http://viktigakarin.blogspot.com
Postat av: Anna

Åååh, gud vilket härligt resultat!! Själv tror jag att jag kan hoppas på max ett kilo på en vecka. Men om det står minus fler hekto än futtiga 2 så är jag väl glad antar jag :)



Det var precis vad jag själv behövde, och jag tror att ni kan bli tuffa motståndare :)



Kram!

2011-11-18 @ 18:37:42
URL: http://onestomachfluaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0