Dag 10, och julmusten har äntrat vårt hem

I köket står en back med julmust. För mig är det helvetet på jorden. Jag dricker sällan övrig läsk, får inte ofta sug efter coca-cola och company. Men i den här årstiden kommer godisråttan i mig fram - big time! Hon crajvar inte bara kopiösa mängder must, utan också glögg, lussebullar, pepparkakor, dadlar, kristyr, kolor och annat julgodis. För att inte tala om dessa ljuvliga clementiner... Funderar på ifall jag kan smussla ut backen och gräva ned den i trädgården utan att någon saknar den.

Att hålla restricted diet i juletider sucks...








Frukost:
2 kokta ägg
1 knäckemacka med ost
Te med 1/2 tsk honung

Lunch:
Grekisk sallad

Mellanmål:
1/2 dl nötter
1 clementin

Kvällsmat:
1 skål Kålsoppa med 4 quornbullar.


Träning:
11 332 steg

Puh, den där kålsoppan tog verkligen "kål" på mig så ikväll blir det bara en kopp te framför teven.

.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tyvärr har jag inte hittat den! men ska höra med mamma om hon har en som jag kan låna..

2011-11-16 @ 19:08:09
URL: http://nujavlar.blogg.se/
Postat av: N I N A - kampen mot kilona

sv: Men åh, tack, vad smickrad jag blir! Jag har fortfarande lös hud/slapp mage kvar precis vid troskanten som man inte riktigt kan se på bilderna. Den jobbar jag intensivt på nu och hoppas den ska vara bort när jag ska gå i bikini om 1.5 månad :) Jag tror inte du kommer få någon ledsen navel :) Heja!

2011-11-16 @ 20:16:01
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Nenny

Jag har inte börjar smutta på musten än. Måste spara den till väl valda tillfällen...

2011-11-17 @ 07:01:14
URL: http://www.nennysplace.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0