oj oj oj oj

Jag vet inte riktigt vad man ska säga om den här veckan egentligen? Undergång? Jag har helt tappat allt vad rutin heter, och äter onyttigt mest hela dagen. Sitter inne mest hela dagen dessutom eftersom man riskerar att blåsa ända bort till Oz så fort man kliver utanför dörren.             


Jag vill understryka att det inte rör sig om crazy cravings och frosseri, men likväl ogenomtänkt tristessätande som ger ett (antagligen) tokhögt kaloriöverskott. Funderar på om jag ska skona mig själv ifrån vågen på måndag så att jag inte tappar den sista lilla motivationen jag har kvar och sedan ta nya, fräscha tag efter semestern?

Min värsta fiende är nog min pojkvän. Det känns ju tråkigt att behöva smutskasta honom så, men hans eviga gosande med varenda fettansamling på min kropp och never ending kommentarer om hur fin jag är oavsett är inte direkt det som får mig att skutta ut i joggingspåret istället för en myskväll. Själv ser han ut som en adonis oavsett matintag, vilket gör min sits än värre. Damn you orättvisa och genetiska försprång!


Mmmm, julgodis....

Kommentarer
Postat av: Karin

Känner verkligen igen mig. Jag har dock försökt hålla mig på dagarna, mend et har varit lätt nu under de dagar jag jobbar för då har man rutinen liksom.



Men jag är så på ditt förslag att utmana varandra! Behöver verkligen en spark i baken nu. Kommer hoppa över vågen under januari och äta,träna,kämpa nu för att se resultat 1 månad senare (om jag kan hålla mig).

2011-12-30 @ 13:50:59
URL: http://viktigakarin.blogspot.com
Postat av: Natalie

Känner ungefär lika som dig nu tror jag. Har ni tjejer lust att köra en 31 skitbra mat och motionsdagar i januari? Så januari blir en grym månad? För att kickstarta igång det nya hälsoåret 2012 tänkte jag :) Är ni på?

2011-12-30 @ 19:13:48
URL: http://nujavlar.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack för din fina kommentar! Klart får du lösenord! Det är just sådana här saker som får mig att vilja ha den öppen så folk som du finner den!:)



GOTT NYTT ÅR! 2012 blir året vi når vår målvikt!

2012-01-01 @ 18:25:58
URL: http://viktigakarin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0