Invägning blogg v. 8 (mån 26/12)

Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, men jag är nog mest glad. Det blev uppgång denna vecka, men med tanke på att det blivit mycket mat, sötsaker och must förra veckan är jag inte förvånad och det kom heller inte som en chock. Det har varit en god jul helt enkelt och det var ett beslut jag tog innan att det skulle få vara, jag är därför glad att det inte gick över 75kg. Jag vet ju också med mig att jag vid denna invägning hade mer mat i mig redan :). Ingen katastrof.
Nästa vecka bär det till slut iväg till Afrika i två veckor, och eftersom jag hittills varit en mästare på att tappa vikt så snart det är mer än 25 grader ute så håller jag tummarna för ett viktras :)



Start BMI: 27.8
Nuvarande BMI: 26.1  (förra v: 25.9) 
Mål BMI: 22.8

Startvikt: 79.3 kg
Förra veckans invägning: 74 kg
Idag: 74.5 kg
Målvikt: 65 kg

Veckans plus: +0.5 kg
Total viktminskning: 4.9 kg

Kommentarer
Postat av: N I N A svarar

Antalet läsare har inge minskat, har fortfarande omkring 200 om dagen, vilket är rätt konstigt då att ingen kommenterar, och vad?! Jag uppdaterar en gång om dagen, fast att jag har semester? Missar jag en dag tar jag igen det dagen efter....!

2011-12-27 @ 14:17:17
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv. Alltså, jag pratade om mig själv och att jag varit dålig på att blogga :)

2011-12-27 @ 19:32:54
Postat av: Karin

Jag har inte ens vågat ställa mig på vågen denna vecka efter juldagarna.. :( Men kör lite kålsoppa nu till lunch och middag under mellandagarna sen blir det nyår och efter det så HÅRDKÖR jag igen. December har inte varit min bästa månad, långt ifrån.. men det peppar mig till att köra på som bara den sen! :)

2011-12-28 @ 11:43:43
URL: http://viktigakarin.blogspot.com
Postat av: Karin

Hej,

Jag är med på s35 i nr 1/2012. Det är ganska litet där, i nr 2/2012 kommer uppföljningen av hur dieten gick! :)



Du och jag kör uppstart 2012! :)

2011-12-29 @ 10:43:59
URL: http://viktigakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0