Dag 32 - Gaaaaaaaaaaaaaaah!

...var ungefär det jag skrek när jag ställde mig på en smygvåg imorse och den visade på 75.3kg!! Vafalls, nog har jag slarvat en del men det var väl osjysst att dra upp över ett halvkilo nu när jag haft så mycket med plugget!

Jaja, jag kom åtminstone iväg till gymet idag också. Jag har haft en väldigt utdragen svacka sedan jag blev förkyld för ca två månader, och styrketräningen kom av sig helt då. Pinsamt nog finns det ju verkligen inga ursäkter då vi har ett gratis källargym precis över gården till min killes lägenhet - det ska väl inte vara så förbannat svårt att ta sig dit?! Det har det dock varit. Men nu ska vi igång igen, och helt hade jag visst inte lagt av mig då jag kunde starta på 100 kilo benpress!
Ett nytt mål att lägga till i skaran är att klara göra en enda förbannad chin, något som jag idag är för svag för i förhållande till min vikt.

Träning:
23'369 steg
(ett personligt stegrekord för hösten!! I löööv min nya räknare som varken raderar eller bara registrerar hälften)

(och en liten update, idag fredag stod vågen åter på 74. 6 - puh! Även om det betyder att jag lär stå rätt stilla till nästa vägning också)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Försvinner säkert lika fort som det ramlade på ska du se! :)

2011-12-10 @ 17:36:28
URL: http://nujavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0