Dag 27

Och en massa indiskt krubb.. Planen var ursprungligen att hålla sig ifrån allt vad öl, naan och ris heter. Men när det var firande och gemytlig stämning kändes det ändå som att det skulle till.
Dock blev jag för en gångs skull inte så övermätt som jag brukar bli på den restaurangen, och vi avslutade kvällen med att promenera några hållplatser bort innan vi hoppade på bussen hem.

Imorgon är det invägning och jag har inget hopp om att jag ska ha nått veckans mål. Men det förtjänar jag inte heller då de sista dagarna har kantats med en massa andra måsten än träning och därtill fest i dagarna tre på det. Däremot håller jag tummarna för att jag inte ska ha gått upp i vikt och nu till veckan ska det bli desto stramare istället :).


Träning:


7950 steg.






Kommentarer
Postat av: Karin

Denna månad är verkligen HÅRD. Jag har så svårt just nu att hålla mig ifrån allt så jag försöker istället äta med måtta. Men jag känner mig så mycket segare sedan har dessutom gått och blivit lite småsjuk så jag kan inte träna! :(



2011-12-04 @ 20:49:34
URL: http://viktigakarin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0