Dag 25

Idag har det bakats så att det står härliga till, lussebullar, chokladkaka, glasyrer och fyllningar med mera. Om jag smakade? Eeeh, jaaa. En lussebulle, ett antal skedar chokladfrosting, några bitar deg. . .
Man får nog helt enkelt dra slutsatsen att jag får hålla igen hårding lördag och söndag om jag inte ska ha gått upp i vikt istället för att bara ha avstannat.

Decembers första julkalenderavsnitt avnjöts också ihop med en liten kopp tranbärsglögg. Även om jag inte har överätit idag så kan jag inte påstå att jag känner mig tillfreds med magen just nu. Dock ska jag inte straffa mig själv eller tycka att allt är kört, jag hade inga förbud och jag valde att smaka. Det gällde idag och resten av veckan håller jag igen istället. Jag ångrar inget och jag hatar inte mig själv helt enkelt, en skön känsla. Och kanske en problematisk känsla, för så snart jag når under 75 kg känner jag mig smal och snygg och får en lite "whatta hell"-attityd, och snart har man ätit upp det man gått ned :)

Träning:

8 855 steg



Mmmmm, lusse....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0