Ohej vad det går!

Vågens utlåtande imorse: 77 kg jämnt. Den var nere och vägde lite på 76,9 först men ångrade sig sedan. Jag skulle ju dock väga 76 kg idag, så det var ju dumt. Men jag "hård"-kör på en veckas till GI. Jag har bara ätit grönsaker, protein och feta ostar. Ingen pasta och liknande, vilket har fungerst väldigt bra. Däremot har jag "fuskat" på fruktfronten, det finns inte en chans att jag kan leva på endast en frukt om dagen! Jag måste ha minst fem för att överleva! Men det har tydligen funkat bra på vågen ändå.
Nu börjar det dra ihop sig för lite kvällsmat; ska bli lätt kokta grönsaker som jag sedan smörslungar hade jag tänkt mig, serverat med halloumi eller quorn (eller bådadera :) ).
Därefter blir det styrketräning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0